
درباره وبلاگ به نام خدا سلام این وبلاگ دخترم نازنین زهراست دخترم جمعه 88/3/22 ساعت 5 صبح به دنیا اومد و شد همه شیرینی زندگی منو باباش از خداوند مهربون می خوام که نازنین زهرای منو باباشو همیشه در سایه لطف و رحمت بی کران خودش قرار بده و حتی 1ثانیه ما رو بحال خودمون وامگذارد ...
ادامه مطلب
xa0 xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب